Maksu voidaan tehdä normaalilla verkkopankkimaksulla sekä luotto-tai pankkikortilla. Maksu veloitetaan tilillesi ennen tilauksen lähettämistä. Tarjoamme maksamiseen: Stripe palvelu
Maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.
Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet ja kauppiaasta riippuen maksusuoritus onnistuu myös yleisimmillä luottokorteilla.
Lisätietoja saat heidän verkkosivuiltaan osoitteesta https://stripe.com/sv-fi
Virhetilanteet
Kaikille tapahtuu joskus virheitä, se on siis mahdollista myös meidän kohdalla.
Tuliko pakettiin väärä tuote, rikkoutuiko matkalla jotakin tai et ole muuten tyytyväinen tuotteeseen. Jos asia on näin, niin ota ihmeessä yhteyttä asiakaspalveluumme. Yritämme tehdä parhaamme auttaaksemme sinua. Sinun on mahdollista ottaa yhteyttä sähköpostitse.
info@avallonica.fi
Copyright
Tekijänoikeuslakiin perustuen verkkokaupan sivujen materiaalia ei saa kopioida, muuttaa, edelleen luovuttaa tai jakaa ilman BreynerBeauty Oy: on kirjallista lupaa.
Toimitusaika
Tuotteet toimitetaan postitse kun olemme vastaanottaneet maksusuorituksen. Arvioitu toimitusaika maksun vastaanottamisen jälkeen on 2-5 päivää.
Maksuehdot
Tilaus maksetaan tilattaessa.
Vahingoittunut lähetys
Jos huomaat pakettisi vahingoittuneen kuljetuksessa ilmoita siitä välittömästi postitoimistoon, joka tekee siitä vahinkoilmoituksen. Älä lunasta vahingoittunutta lähetystä.
Ikäraja
Tilaajan tulee olla 18-vuotta täyttänyt ja oikeustoimikelpoinen.
Sävyerot
Värejä on monenlaisia ja niiden sävyjä vielä enemmän. Sen vuoksi verkkokaupassa olevan tuotteen ja todellisen tuotteen välillä voi olla sävyeroja.
Ostoehdot
Ostoehdot ovat voimassa vain Suomen alueella.
hinnat sisältävät alv:n 24%.
Nouto postista
Pakettisi toimitus lähimpään postikonttoriin.
Toimitustavan hinta 10€
Sinulla on 14 päivän palautusoikeus laskettuna siitä päivästä, jolloin olet vastaanottanut pakettisi. Palautettavien tuotteiden tulee olla samassa kunnossa, kuin ne ovat olleet vastaanottohetkellä. Avattuja tai kokeiltuja hygieniatuotteita ei voi palauttaa.
Emme myöskään hyväksy palautusta, jos tuotteen sinetti tai muovikääre on avattu.
Asiakas vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kuluista. Jos palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, hyvitämme myös normaalin toimituksen toimituskulun.
Huomioithan, että tällöin palautus tehdään omalla vastuullasi, emmekä pysty käsittelemään palautusta ennen kuin olemme vastaanottaneet palautuksen. Tällöin on myös tärkeää, että liität pakettisi mukaan viestin, jossa on ilmoitettu nimesi, tilausnumerosi. Näin löydämme asiakastilisi järjestelmästämme ja palautuksen käsittely sujuu nopeammin. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Yrityksen on viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava kuluttajalta saadut maksut. Yrityksellä on oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes tavara on palautettu tai kuluttaja on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin, esimerkiksi palautuskuitilla.
Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt, kuluttajalla ei ole oikeutta saada takaisin koko maksamaansa summaa.
Jos kuluttaja on valinnut muun kuin edullisimman toimitustavan, esimerkiksi pikatoimituksen, yrityksen ei tarvitse palauttaa siitä aiheutuneita ylimääräisiä kustannuksia.
Jos yritys ei palauta rahoja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tai tavaran saatuaan, kuluttajalla on oikeus viivästyskorkoon.
Yrityksen on palautettava maksut samalla maksutavalla, jota kuluttaja on käyttänyt. Maksun palauttamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle kustannuksia. Palautus voidaan tehdä muulla tavoin, kuten lahjakortilla, vain kuluttajan suostumuksella.
Jos kuluttaja on maksanut ostoksensa esimerkiksi verkkopankissa, summa on palautettava kuluttajan ilmoittamalle pankkitilille.
Jos tavarat eivät ole palautettavissa tavanomaisella tavalla postitse tai jos kuluttajalla on kysyttävää tavaroiden palauttamisesta, ota meihin yhteyttä.
info@avallonica.fi
Puh +(358)0504645803